Najčastejšie otázky

Ako postupovať pri vytváraní objednávky?

  • Nájdite si v obchode tovar, ktorý si chcete kúpiť.

  • Potom si vyberte správnu veľkosť a kliknite na tlačítko "Do košíka". V tejto chvíli ešte nič nie je záväzné, objednávku môžete kedykoľvek zrušiť.

  • Ak chcete nakúpiť viac produktov, hľadajte ďalej, vyberajte pokiaľ Vám niečo nepadne do oka - opäť kliknite na tlačítko "Do košíka".

  • Samozrejme môžete nakupovať viac kusov, podľa aktuálnej dostupnosti na sklade.

  • Vo Vašom "Nákupnom košíku" vpíšte do položky "Množstvo" požadovaný počet kusov a potom kliknite na tlačítko "Prepočítať".

  • Ak už máte definitívne vybrané produkty a prajete si ich objednať, kliknite v "Nákupnom košíku" na tlačítko "Prejsť k doprave a platbe".

  • Po zadaní objednávky budete vyzvaný k prihláseniu, ak ste registrovaným zákazníkom alebo budete požiadaný o e-mailovú adresu ak nakupujete v Sportby prvý krát. 

  • Po prihlásení, či zadaní e-mailovej adresy budete automaticky presmerovaný na stránku, na ktorej zadáte "Doručovacie informácie" a "Spôsob dodania objednávky".

  • Na nasledujúcej stránke sa zobrazí Vaša kompletná objednávka vrátane poštovného a celkovej čiastky, ktorú Vám budeme účtovať.

  • Ak nemáte žiadne výhrady, stlačte na tlačítko "Potvrdiť objednávku", čím sa stáva objednávka z Vašej aj z našej strany záväznou.

  • Pokiaľ je objednávka úspešne odoslaná a zapísaná do databázy, zobrazí sa Vám číslo tejto objednávky.

  • Na Vašu e-mailovú adresu Vám doručíme e-mail o potvrdený objednávky (ak e-mail nenájdete vo Vašej doručenej pošte, skontrolujte si, prosím, priečinok spamu).

  • V prípade, že toto potvrdenie nedostanete, kontaktujte nás, prosím.

  • Pokiaľ máte zľavový kód, vložíte ho pri vytváraní objednávky v prvom kroku nákupného košíka (Darčeky a zľavy)

  • Po spracovaní a expedovaní objednávky následne obdržíte mail, ktorý bude obsahovať daňový doklad a informácie k prípadnému vráteniu či reklamácii tovaru. 

     
     

Kedy budem mať balík doma?

Záleží to na tom, aký typ dopravy si zvolíte (Zásielkovňa, kuriérska služba Najvýhodnejšie doručenie, Slovenská pošta alebo osobne na výdajnom mieste).

Aké sú možnosti dopravy a koľko ma bude stáť?

Viac o doprave a spôsobe platby nájdete tu.

 Čo ak si objednám niečo, čo mi nesadne?

Pokiaľ ste si objednali tovar, ktorý Vám nesedí alebo nie je úplne podľa Vašich predstáv, vráťte nám ho zadarmo (platí aj pre časť objednávky), bez uvedenia dôvodu do 14 dní od doručenia zásielky. My Vám podľa Vášho želania vrátime peniaze. Tovar, ktorí chcete vrátiť zasielajte prosím nepoškodený, nepoužívaný spolu s visačkami do 14 dní od jeho prevzatia. Po prijatí vráteného tovaru Vám pošleme peniaze na Váš bankový účet alebo poštovým poukazom do 14 dní odo dňa doručenia Vášho oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy. Platba za vrátený tovar Vám však bude v zmysle zákona uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedáte v zmysle zákona za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho doručenia do momentu jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Pokiaľ sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy, je nutné dodržať tieto základné podmienky:

  • tovar musí byť odoslaný najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí zásielky

  • zásielka musí obsahovať originál účtenky a vyplnený sprievodný FORMULÁR s požiadavkou na vrátenie peňazí

  • tovar musí byť kompletný, neporušený, nepoužitý, opatrený visačkami podľa možnosti  v originálnom obale, schopný ďalšieho predaja

  • tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, v takomto prípade nebude prevzatý

Je možné pri vrátení tovaru vymeniť veľkosť alebo farebný variant pôvodne objednaného tovaru?

Výmena veľkosti alebo farebného variantu tovaru nie je možná. V prípade záujmu o výmenu je nutné vrátiť pôvodný tovar a vytvoriť si novú objednávku.

 Kedy mi za vrátený tovar vrátite peniaze?

Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnené vrátenie peňazí za tovar a prípadné poštovné a balné zaslané na Váš bankový účet alebo na Vašu adresu poštovou poukážkou. Zaplatená čiastka bude vrátená v zákonnej 14 dennej lehote Vami uvedeným spôsobom.

Akú veľkosť si mám objednať, ak som podľa tabuľky veľkosti na rozhraní?

Ak si nie ste istí, akú veľkosť objednať, nechajte tovar u nás premerať.

Ako dlho trvá záruka na tovar?

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonom stanovená záruka 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Aký je postup pri reklamácii a ako dlho trvá jej vybavenie?

Stiahnite si a vypíšte Reklamačný list a spolu s reklamovaným tovarom a kópiou faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list, pošlite balík na našu adresu.
Poslanie balíka zadarmo cez Packetu: balík zaneste na podacie miesto Packety podľa Vášho výberu.Tam nadiktujete ID odosielateľa pre spätnú zásielku – ID nášho obchodu je 95706276. Na mieste sa v Packete vytlačí štítok a Vám sa vytlačí potvrdenie o prijatí zásielky. Zoznam pobočiek packeta.sk nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky/. Upozorňujeme, že na vrátenie tovaru zadarmo cez službu packeta.sk je možné posielať tovar resp. zásielku kde súčet troch strán je max. 150 cm a váha nepresiahne 10kg.
V prípade, že chcete poslať balík na vlastné náklady iným spôsobom ako cez Packetu pošlite balík na adresu: SPORTBY - Player s.r.o., Belopotockého 627, 03101 Liptovský Mikuláš.
Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
- doručenie oznámenia o uplatnení reklamácie s popisom vady predávajúcemu
- doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu alebo určenej osobe

Sú produkty originál?

Áno, všetok tovar, ktorý si u nás môžete zakúpiť obstarávame iba u autorizovaných výrobcov.

Prečo mi neprišiel potvrdzujúci email?

Potvrdzujúci email po odoslaní vytvorenej objednávky posiela systém automaticky. Pokiaľ ste si ho nenašli v doručenej pošte, je možné, že Vám iba spadol do spamu.

Je v cene lyží zahrnuté aj viazanie?

Áno, v cene lyží (okrem freeridových a freestylových alebo ak nieje uvedené inak) máme zahrnuté aj viazanie, ktoré Vám namontujeme na požadovanú výšku, váhu a dĺžku skeletu lyžiarky.  Výšku lyžiara, váhu lyžiara a dĺžku skeletu lyžiarky v mm, ktorú nájdete na spodnej strane lyžiarky, prípadne v zadnej časti, uveďte v objednávke do poznámky.

Ako dlho bude objednávka odložená na osobný odber?

Objednávky s osobným odberom sú odložené po dobu 5 kalendárnych dní.

V akom stave bude bicykel odoslaný pri doprave kuriérom?

Bicykel dodávame v krabici nastavený. Stačí nahodiť kolesá, riadidlá, pedále a sedlo. Garančná prehliadka po 100 km v centrále SPORTBY Liptovský Mikuláš.

Ako je to s garančnou prehliadkou u nás zakúpeného bicykla?

Ku každému u nás zakúpenému bicyklu je v rámci ceny 1. servisná, tzv. garančná prehliadka, podmienka platnosti záruky na bicykel. Vykonáva sa po 60-90 dňoch od kúpy alebo po najazdení 100 km.